1999. július 07.

2012.03.13. 10:17 Kedves Naplóm

 "Naplóm!

Bocsi, de a tegnapi leírás vonatkozik mára. Csak enm tudom, már mi történt csütörtökön. Szerintem semmi! Voltam délután az énekkaron, Gabival felmentünk a városba, és ott szórakoztunk. Dobáltuk Gabi pénzárcáját úgy, hogy a padon egymásnak háttal ültünk. Jó volt. Gabi vett egy Bravót, amiben volt egy kotton. Bementünk vele a budiba (MC Donld's-osba) és szétnyitottuk (persze én fogdostam). Tök zsíros volt meg büdös, de elég nehezen szakadt el (vagyis nem szakadt el). Fel is fújtam, de féltem, hogy szétszakad, ezért nem túl nagyra."

4 pont

Biztos 'csak a kotton' miatt:) Hát ez, egyáltalán tudtam már, hogy mire való? Arra emlékszem, hogy 6 évesen találtam egy csomag gumit az udvaron, és azt mondták rá anyámék, hogy védőfelszerelés fiúknak. Végülis.

Jaj azok a könnyű és unalmas és vicces napok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr654313706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása