1999. július 05.

2012.03.09. 10:05 Kedves Naplóm

 "Kedves Naplóm!

Most néztem meg a Buli az élet c. filmet. Olyan volt, mint az Amerikai pite, de azért tetszett. Reggel voltam énekkaron, de délután nem volt kedvem, ezért Gabival megbeszéltük, hogy nem megyünk. Sőt, lehet, hogy a holnap reggelire sem. Legalább aludhatok, és a szobámat is ki akarom takarítani. Dél körül elmentünk a nővérkémmel csempét nézni (nem volt), aztán a Tescoban vásároltunk, de mivel a pénztárnál hosszú volt a sor otthagytuk a kosarat (vagyis Ancsa, nagyon nyűgös, szerintem nemsokára meglesz a baba, (anya szerint is). Este Mari néninél ettünk. Ja! Panni azt hallotta, hogy N. Peti már nem szűz és lehet, hogy gyereke lesz. Tök hülye ez a gyerek!"

3 pontos nap

Annyira emlékszem ennek a napnak az összes pillanatára, olyan furcsa. Pedig tök átlagos nap volt. Szerintem nővérem határozottsága mindig erősebbé tette a napokat. Egy kicsit el kellene menni ebbe az irányba, sokszor azt hiszem, hogy rám nem is emlékeznek az emberek. De aztán rájövök, hogy azok az emberek, akikkel "passzolunk" egymáshoz, azok mindig emlékeznek. És én is jobban emlékszem rájuk. Úgyhogy juhú! mégsem kell megváltoznom.

Viszont mikről beszélnek a gyerekek, behalok. Nem emlékeztem ilyen szintű sexualitásra. És ez most valószínüleg csak rosszabb. De hát nem is csodálom, hisz már a Búj, búh, zöld ág meg az Ég a gyertya ég is erről szólnak:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr194299359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása