1999. július 06.

2012.03.13. 10:12 Kedves Naplóm

 "Naplócskám!

Ma ugye péntek van? (hát én azt a napot fogom leírni!)

Egész nap nem voltam énekkaron. Délelőtt aludtam, délután pedig elmentünk vásárolni anyával meg Ancsával. Ancsa nagyon felkapta a vizet, hogy mi mindenhova beakarunk nézni, pedig ő már milyen fáradt. Szerintem már megszülhetne. Este beültünk a Jerevánba. Ja! Délután láttam Balázst (Prodi). Olyan zavarna jöttem, ahogy megláttam. A térdem is megremegett. Lehet, hogy tetszik? Szerintem felismert (engem). Mikor rágondolok, olyan furcsa érzés tölt el. Még nem éreztem ilyet. Az araboknál is csak azt éreztem (mikor rá mosolyogtam ő meg vissza (a törött kezűÖ, hogy elolvadok. Ez tök jó volt."

5 pont (de csak Prodi miatt)

Woow, ez de kemény. Nem is tudtam, hogy tudtam legalább írni ilyen nyíltan az érzéseimről. Meg hogy így beismertem a dolgokat. Felnőtt fejjel sokkal jobban tagadom még magam előtt is néha az érzelmeimet. Jaaj kicsi én, lehet tudnék tanulni tőled:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr834313692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása