1999. július 09.

2012.03.13. 10:57 Kedves Naplóm

 "Drága Naplóm!

Ma akartam menni énekkarra, de aztán elfelejtettem és 1/2 4-kor jutott eszembe, de akkor már késő volt. (Szerencsére, ugyanis ma nem volt énekkar!). Éjszaka éjfélig tv-ztem, mert féltem és nem is voltam álmos (ahhoz képest, már 9-kor felkeltem). Az éjszaka azért féltem, mert tegnap megnéztem a "Rémségek könyve"  című filmet és mindig arra gondoltam, hogy itt is van a szobában valami baltás gyilkos, aki meg akar ölni. Bár ettől (mármint a haláltól nem féltem annyira). Még mindig Verne 15 éves kapitányát olvasom."

3 pont

Az tuti, hogy nagyon sokáig féltem éjszaka, de még gimis koromban is kb. Állítólag éjszaka azért félünk, mert a sötétben ránk szakad az összes gondunk-bajunk és ez kikészít. Az igaz, hogy nem a legideálisabb környezetben nőttem fel, de azért nem is a legrosszabban. Bár biztos az is bejátszott, hogy én el tudtam képzelni, hogy ezek a dolgok megtörténnek, mert hát ki mondja hogy nem? Max egy másik ugyanolyan ember. Na.

:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr304313785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása