1999. július 10.

2012.03.13. 11:16 Kedves Naplóm

"Naplócskám!

Elkezdtem rendet rakni a ‹Specuban› ( ezt az ‹› izét Vernétől vettem át). Kipakolcstam a zsákokat, átnéztem meg minden. Ancsa volt itt. Azt mondta, hogy azt fogom írni, hogy: Ancsa már megint itt van, nyafog és a lába is büdös! Hát, lehet, hogy van benne valami igazság! Nem tudok mit írni, ugyanis (öszintén megvalva) ma már szerda van és elfelejtettem, hogy mi történt ma (az-az hétfőn). (A pontot is csak tippelem). (azért mind 3 pont, bár ha nagyon jó vagy rossz lett volna a nap, arra biztos emlékeznék!) (végre vége, márt csak 2 nap)"

3 pont

Nah, szóval igen, ilyen voltam, még ha nem volt értelme akkor sem hagytam üresen a lapot. Olyan ez, mint a többi felesleges dolog az életben, ami csak munkával jár mindenkinek, de a hülye kényszeresség vagy a maradias hozzáállás miatt mindenki csinálja, vagy legalábbis megcsinálja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr824313824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása