1999. július 02.

2012.02.21. 15:51 Kedves Naplóm

 "Naplócskám!

Ma hazaérkeztünk. Az út rossz volt, főleg, mert rosszul voltam ugyanis reggel amikor felkeltem megfordult velem a világ és majdnem hánytam. Egész úton szédültem. Délig nem nagyon ettem semmit, aztán mikor kitettük a budepstieket, bementünk egy étterembe és 2-kor megebédeltünk. Finom kaja volt. Mivel egy kicsit későn hozták ki az ételt, a vendéglősnő ajándékba mangalica sertés húst adott kóstolónak. Egész jó íze volt. Most itthon vagyok (végre, bár már 3-kor hazaértünk) és krumplis tésztát eszünk porból. Mari néni vett nekem egy babát. Aranyos, kicsit furin néz ki, de aranyos."

1 pont (a rosszul lét miatt)

Csak a kulinária, az ment. Ez a későn hozták ki a kaját is annyira tipikus volt, de így belegondolva, 20-30 ember becsődült egy étterembe, most már nem csodálom, hogy az én kis rántott sajtomat utoljára csinálták meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr464158429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása