1999. július 03.

2012.02.23. 16:37 Kedves Naplóm

"Kedves Naplóm!

Ma itthon voltam anyával és délelőtt Ancsával. Kellett volna mennem énekkarra, de fáradt voltam és nem is tudtam hányra kell meni, de megtaláltam a papírt (később). Délelőtt pakoltgattam, meg szövögettem. Délután Ancsa elment terhestornára. Apa, Anya meg én pedig a Tescoba. Kaptam 2 Jazz + Az mc-t, csak 399 (400) Ft volt. Jó vásár! Szerdától leárazás lesz és majd elmegyünk rá. Láttunk aranyos babycipőket is. Ancsának mondtuk is, hogy majd menje el venni. A felső lakás majdnem kész (ahova Ancsáék fognak költözni). A kis fecskék (akik itt laknak a házban) megtanultak repülni. Olyan édesek. A virágaim is szépen kinyíltak. Bazsarózsa, ibolya, muskátli meg egy, aminek nek tudom a nevét. Amit anyának ültettem virágot megmaradt és szaporodik! Olyan édes, remélem megmarad."

Kaptam mc-t bibibí! És még jóvásár is volt!:) Hát nem is csodálom, hogy 4 pontos lett a nap!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr624187049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása