1999. június 26.

2012.02.07. 11:26 Kedves Naplóm

 "Kedves Naplóm!

Ma megnéztük a Notre Dame-ot a Szent Lajos szigetén. Utána elviharoztunk a Louvrba (valahogy így kell leírni). A piramisnál bementünk és egy csomó mindent láttunk. Utoljára a Mona Lisát néztünk meg. Nem is olyan nagy szám, bár még mindig nem izgatnak a műemlékek. Utána elmentünk megebédelni és egy vidámparkon keresztül (tök jó volt) mentünk az Obelixhez, vagy mihez. Ott volt a találka. Aztán bevásároltunk Párizs egyik új negyedében (45 emeletes házak voltak) és haza. Itthon megmostam a hajam, majd hímeztem egy kis lenge öltözetben. Hát nem arra jött két pasi. Ott vigyorogtam rám."

Nah ezen most jót nevettem:)

Meg belegondoltam, hogy mennyire mozgalmasabb egy életem volt akkor.

Ez a nap 4 pontnyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr754074839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása