1999. július 12.

2012.03.13. 12:07 Kedves Naplóm

"Szia Naplócskám!

Ma meglátogattam Ancsát és a kicsit (de előtte varrtam még egy táskát, ezt már mindig így lesz?). A kicsi már egész jó, Ancsa is. Még mindig a 15 éves kapitányt olvasom, de már nincs olyan sok belőle. Anyáék meg a Franisaországi videót nézik. Az előbb anya benyitott én meg úgy megrémültem, hogy ezt csináltam (nyíl és egy görbe s betűra mutat:) ). Holnap reggel lehet, hogy anyával bemegyek a munkahelyére és egyuttal Ancsát is meglátogatom. És lehet, hogy a csajokhoz is benézek. Ja! Már rég le akarom írni, hogy prodi iránt napok óta nem érzek semmit (csak ma.. de csak egy kicsit)."

4 pont, este csak 1/2

Nahát, úgy érzem, hogy igazán éreztem át anno ezt a szülés-születés dolgot.

Arra meg egyáltalán nem emlékszem, hogy rlolvastam volna a 15 éves kapitányt. Azt tudom, hogy megvolt, és elkezdtem, de 2 oldal után abba hagytam. Nem is értem miez:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr764313947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása