1999. július 01.

2012.02.20. 10:55 Kedves Naplóm

 "Drága Napi lóvam!

Ma utaztunk.Szerencsére Strassburgnál megálltunk és megnéztük a katedrálist. Szép volt csak épp misét tartottak és nem lehetett bemenni. Volt kirakodóvásár. Olyan képeslapok voltak, amiken hírességek voltak (Benny Hill, Bob Marley, stb. ). Láttam jó táskákat is, de nem tudtam eldönteni, hogy megvegyem-e, így végül otthagytam. Anyáék (anya, Mari néni, Nórika, Irénke néni) kórházt látogattak. Azt mondták, hogy szép. Aztán megint utaztunk és utaztunk. Anya mindig elment beszélgetni én meg magamat szórakoztattam. Mari néni olyan, mint egy kiskacsa. Úgy jár, beszél, énekel, és még a kedvenc állata is. Este még megálltunk egy étteremnél, de nem ettünk semmit, csak vásárolgattunk."

Nahát miez a megszólítás?!:D

Amúgy ez annyira tipikus volt mindig, hogy akárhova mentünk, vagy épp mise volt, vagy aznap szünnap volt, vagy akármi, de be volt zárva a templom, múzeum, katedrális:) Ez majdnem olyan gyakran megtörtént, mint az, hogy eltévedtünk. De amúgy belegodolva jobb így, mert olyan autentikus helyekre is eljutottunk, ahova nem sok turista. Amúgy meg nagyon vicces gyerek lehettem:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr284144523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása