1999. július 13.

2012.03.13. 12:17 Kedves Naplóm

"Kedves Naplóm!

Ma 18-a van. Bocsi, hogy nem írtam edidg. Ja! Már 19-e van. Azt tudom, hogy csütörtökön is bementem Ancsához. Gyalog. De azért jó volt. Edó út. Már mint nem ma, hanem ma. Az-az nem csütörtökön, hanem mostanság. Na mindegy! Ja! 13-a tájt küldtem Edónak meg Anitának képeslapot és fényképet magamról. Anita szeretne egy fiúval levelezni, ezért írtam egy régi fiú ismerősömnek."

? pont

Nahát, elolvastam egy tesztet is, ami e mellett a lap mellett volt, és a címe: Lehet-e engem szeretni? Persze először a fiúknak valót kezdtem kitölteni, de hamar észrevezzetem magam és kitöltöttem a lányokra vonatkozót. Az jött ki, hogy harmóniában állok magammal, és egy kicsit fiús vagyok. Mondjuk néhány dolgora meglepő választ adtam, a lényeg az volt, hogy szerintem én nem tetszek senkinek, de leszarom:) Mondjuk volt egy olyan kérdés, hogy ciki-e a lányoknak kezdeményezin, és azt válaszoltam, hogy nem, pedig mostani véleményem szerint de:D Nahát, hogy megváltoztam:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr334313962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása