1999. július 08.

2012.03.13. 10:24 Kedves Naplóm

 "Kedves Naplóm!

Ma reggel elmentünk a piacra, Mari néni, anya meg én. Én két toppot kaptam (csak 300Ft volt) és már majdnem át is alakítottam őket. Anya varr nekem egy új fehér felsőt. Eddig jól néz ki. Délután Ancsa meg Attila veszekedtek, mert nincs kész a lakás és idegesek meg minden. Szegény Manónak ez nem jó! Ancsa azt mondta, hogy szerda délelőtt fog szülni és jövőhéten már be is költöznek hozzánk (már mint a felettünk lévő lakásba). A kisfecskék nagyon édsek! Már egy kicsit tudnak repülni. Alig férnek a fészekbe!"

3/4 pont

Már alig vártam, hogy megszülessen a pulya meg hogy beköltözzenek.

Amúgy ez a mindenhova odaírom, hogy csak ennyi volt.. Jó gazdaságosságra neveltek a szüleim, nem csodálom, hogy sajnálok most is 10.000Ft-ot egy pulcsira. Ez biztos valami generációs betegség, viszonylag idősek a szüleim, aztán elég sok mindent -többet között szegénységet is- megéltek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr494313725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása