1999. július 11.

2012.03.13. 12:02 Kedves Naplóm

"Kedves Naplóm!

Reggel olyan rosszul éreztem magam. Nem tudtam magammal mit kezdeni. Aztán varrtam hirtelen felindulásból egy táskát (csak kisebbet). De egész jó! Aztán megcsörent a telefon és az anyukám azt mondta, hogy Ancsa szül. Olyan váratlanul ért. Meglepődtem. Aztán apával bementünk, megebédeltünk (a kórházban) és láttuk Manót is. Hát! Elég kis vánnyatt még. De lesz ez még jobb is (vagy így se). A pakolás még folyamatban van a ‹specuban›. Anya azt mondta, hogy Attila nagyon elérzékenyült amikor Ancsa szült. Este jó film volt a tv-ben, de én elaludtam rajta."

4/5 pont

Hát ez egy kicsit fura írás volt, főleg, hogy mi történt ma. Ma szült a nővérem, jáááj. Olyan hihetetlne még mindig. Meg amikor megmutatták a kispulyát, mint egy kis lila szivacs:) Ráaásul volt hosszú, fekete haja. Szegény nővrem, meg hogy ki volt. Mami persze ben volt a szülésen, Attila is bent kezdte, de amikor majdnem elájult kiküldték:) 4/5 pontos nap jajmár:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naploim.blog.hu/api/trackback/id/tr444313933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása